NIKOLA TESLA – PURPURNA PLOČA


Teslina purpurna ploča

Teslina purpurna ploča

Tesline stvarne veličine i ogromnog potencijala njegovog nedovršenog dela još uvek je svestan neznatan broj stručnjaka u svetu i pored toga što se istrajno   decenijama posle njegove smrti istražuje njegova materijalna i duhovna ostavština.

Teslina purpurna ploča, jedno je od najvećih praktičnih dostignuća  njegovih istraživanja. Ona je jedno od danas najpoznatijih sredstava u alternativnoj medicini.Teslina purpurna ploča je nastala na osnovu Teslinih kosmičkih iskustava i saznanja. Ljubičasta je sedmi zrak i ljubičasti plamen, poznat u metafizici kao lekoviti deo spektra.

Utvrđeno je u mnogim eksperimentima  da je osnovni princip delovanja purpurne ploče emisija energije, koja je u stanju da prođe kroz organizam  svakog živog bića.

Svaki materijalni predmet i svako ljudsko biće vibrira sa individualnom frekvencijom, koja se može meriti. To je energija životne snage, na kojoj počivaju univerzalna harmonija. Jedinstvo univerzuma je potvrdio Clove Backester sa svojim otkrićem primarnog shvatanja.

U Indiji ta životna energija naziva se Prana. Ali, bez obzira na njeno ime, bez te snage ne možete živeti, a trenutno koristite samo jedan mali deo. Životna energija ili Prana, može se meriti na nekoliko načina.

Svakodnevnim korišćenjem ploče, energetski nivo neprestano raste, čime se postižu sledeće:

  • ubrzava se duhovni razvoj i
  • podstiče proces regeneracije ćelija

Vaš duh na nivou treće dimenzije može koristiti životnu energiju u svrhu usklađivanja sa kosmičkom svesti četvrte dimenzije (vaše više Ja). Tada ćete „videti svetlo“ i uklopiti se u harmoniju univerzuma, jer kod tih boja i zvukova prima se sve ono magično, rađaju se sva čuda. Postoji mnogo mogućnosti da se uskladite. Ne samo jedna ili dve. Mnogo. Jednu od mogućnosti predstavlja Teslom inspirisano otkriće purpurne ploče. Znanje o tim pločama stiglo je sa viših sfera na Zemlju kroz duh i razum čoveka kojeg je Nikola Tesla poznavao i detaljno proučavao njegova otkrića.

Anodizirane aluminijumske ploče proizvode se u dve veličine 8,5×5,5 cm i 21×21 cm. Već samo mala ploča može postići veliko čudo, ali smatram da je u različite svrhe korisno pri ruci imati obe te veličine. Ploče se anodiziraju ljubičastom bojom, lekovitim zrakom u duginom spektru. Time se menja atomska struktura ploča tako da budu sa visokofrekventnim vibracijama životne snage koja je na vrlo komplikovan način povezana sa poznatom energijom negativnih jona. Purpurne energetske ploče okružene su energetskim poljem, a ta energija je u stanju prožeti sva živa bića: biljke, životinje i ljude. Ta se životna snaga može meriti na više načina, na primer: elektronskim uređajima. Kod te metode merenja jačina energije neke osobe koja još nije potpuno osvetljena može da na skali postigne vrednost 20. Kada se istoj osobi pruži purpurna ploča, jačina energije se odmah povećava na vrednost 90 ili 95. Ali, ona ne ostaje na tom stanju. Kada se ta ploča koristi stalno, izmenjena energija može iznositi 100. Možda će energija biti čak viša od 100, jer do sada nema instrumenata sa kojim bi se životna snaga mogla meriti u potpunom obimu. U svakom slučaju, primenom ovog „čarobnog uređaja“ povišava se vaša frekvencija, a to je sigurno potrebno za vaš spiritualni razvoj.

Pomaže vam i na putu do regeneracije stanica. Vi ne morate tačno znati kako ploče funkcionišu. Puno je važnije znati šta ploče mogu učiniti za vas. One postižu toliko malih čuda (neke ćete sami otkriti) da ih je teško sve tačno opisati. Evo samo nekoliko primera: najvažnije delovanje ploča sastoji se u tome što polako, ali sigurno povisuju frekvenciju vibracija osoba koje ih koriste. Osim toga uz njihovu pomoć mogu se smanjiti negativne vibracije u prehrambenim namirnicama, vodi, drugim tečnostima i duvanu. Mnogi vlasnici ploča svoje namirnice već u torbi ostavljaju 15 minuta na velikoj ploči. Putnici su vrlo često doživeli da su se razboleli zbog ukusa vode u stranim zemljama. Ali, ako stave vodu u čaši na purpurnu ploču i puste da energija dotiče dva ili tri minuta, ništa im se neće dogoditi. Cigarete postanu blaže ako se ostave 15 minuta na purpurnoj ploči, a ananas gubi svoj kiselkast ukus i postaje sasvim sladak. Kod mene je najkorisnije delovanje te ploče povezano sa bolovima. Kada se purpurna ploča stavi na opekotinu ili posekotinu ili se koncem ili uzicom pričvrsti na bilo koje bolno mesto na telu, vidno se ubrzava proces zarastanja. Bol jasno popusti, ili začuđujuće brzo nestane. Većinom to traje samo pet do deset minuta, retko duže od dvadeset. Energija ploča dovodi do vibracije ozleđenih stanica ili ozleđenog tkiva na normalnu frekvenciju. Dakle, zarašćivanje ili nestajanje bola može se svesti na to da se zahvaćeno područje tela ponovo dovodi u ravnotežu. Kada je jedan od građevinskih radnika koji su pomagali pri renoviranju moje kuće u Coloradu, jednog jutra na posao došao sa strašnom migrenom i želeo uzeti bolovanje, pričvrstila sam malu purpurnu ploču na njegovo telo pomoću kaiša kućnog ogrtača. Zamolila sam ga da tu ploču ostavi 15 minuta. Doduše, on je sa njom izgledao vrlo glupo, ali se povinovao mojoj molbi. Kada sam se nakom 5 minuta želela raspitati o njegovoj glavobolji, sedeo je na merdevinama i zbijao šale. Pogledao je dole ka meni, nasmešio se i rekao: „Nestala je. Kao da je isparila“. „Dobro, onda mi možete vratiti moju purpurnu ploču“, rekla sam i nasmešila mu se. Obradovalo me je što sam još jednom videla da ploča nije zakazala. Ali, on je ozbiljno odvratio: „O, ne. Ne dam vam ploču. Ostaviću je ceo dan na sebi, a onda ću je poneti kući!“. On se naravno šalio, ali sam mu ipak poklonila ploču. Radovao se kao da sam mu poklonila čarobni štapić, a na određeni način je to i bila. Ko sa purpurnom pločom leči svog prijatelja, uvek će ga napadati da mu pokloni takvu ploču, zbog toga je mudro za slučaj nužde imati nekoliko takvih ploča. Upravo prikazani slučaj samo je jedan od mnogih kod kojih sam tokom godina mogla videti kako purpurne ploče pacijentu odmah pruže olakšanje.

Posebno često koristim čudesno delovanje energetskih ploča da bi se oslobodila mučnine. Svaki put kad mi je loše, brzo uzmem purpurnu ploču, legnem u krevet na leđa i stavim ploču na solarni pleksus. Veća ploča u takvim slučajevima deluje brže, ali i manja služi svojoj svrsi samo što onda traje nekoliko minuta duže. Mučnina obično nestaje nakon pet minuta, većinom nakon jednog do dva minuta, a ponekad već nakon trideset sekundi. Ne znam šta bih radila bez tih ploča za smirivanje bolova, pa ih uvek držim pri ruci u slučaju da mi nekad hitno zatrebaju. Moje trudne prijateljice, koje su imale jutarnje mučnine cene purpurne ploče poput dragocenog dragog kamenja. Neki moji prijatelji stavljaju ploču u svoju jastučnicu (na donju stranu, ne direktno ispod glave) i noću spavaju na njoj. Energija prodire kroz sve osim kroz metale. Čovek se ujutro probudi sa više energije i oseća se kao da je spavao punih osam sati, pa i kada je to bilo manje. Ali, ima i ljudi koji svoju frekvenciju vibracija ne mogu povisiti na taj način, zbog toga što vrlo osetljivo reaguju na energiju tako da celu noc probdiju! U svakom slučaju, ploča bi se u takvim okolnostima trebala upotrebiti najviše jednom ili dva puta nedeljno, ili ako sledećeg jutra morate vrlo rano ustati i potrebno vam je posebno mnogo energije za važan razgovor ili važan termin. Postoje ljudi koji se osećaju energičnije i manje umornima kada dva puta dnevno nose purpurnu ploču 30-60 minuta u svom gornjem džepu na bluzi ili košulji. Svaki čovek reaguje drugačije. Ako čovek malo eksperimentiše brzo će saznati kako će najbolje primeniti ploče. Osim što purpurne ploče smiruju sve vrste bola za najkraće moguće vreme i pokazuju različite druge efekte, postoji još jedna primena u koju gotovo da ne poverujete. Ona se da videti i pojavljuje se neuočljivo. Ipak se bojim da nema drugog načina da vas stvarno uverim u to; morate to sami jednom pokušati.

Već smo naučili da svaki čovek titra sa individualnom frekvencijom svetlosnih talasa. Na toj metafizičkoj istini ili činjenici počivaju brojna neslućena „čuda“. Urođenici u džungli često odbijaju da ih fotografišu posetioci. Oni to objašnjavaju svojim „necivilizovanim“ razumom (koji nije zamagljen smogom civilizacije) i sa budnim šestim čulom i trećim okom: tvrde da im onaj ko ih fotografiše, na misteriozan način „krade komad duše“.

To ni u kom slučaju nije tačno. Doduše, tačno je da im fotograf „krade“ njihovu frekvenciju, ali to za nekoga ko je upoznat sa fenomenom individualne frekvencije vibracija, ni u kom slučaju nije misteriozno. Samim procesom fotografisanja individualna frekvencija slikane osobe prožima pozitivnu i negativnu sliku. Iz tog razloga ovo posebno čudo purpurne ploče funkcioniše samo onda kada negativ pozitivnog otiska koji se upotrebljava nije uništen i kada još negde postoji kod kuće ili u arhivi fotografa koji je te snimke napravio. Može se koristiti polaroidni snimak koji sadrži i pozitiv i negativ, poleđinu na poleđini.

Pretpostavimo, da se vaše dete, vaš suprug, vaš ljubavnik ili vaš prijatelj (možda čak i poslodavac, komšija ili kolega) ponaša užasno i strašno vas provocira, kao što to mi svi s vremena na vreme i činimo što je u ljudskoj prirodi. Dotičnu osobu možete doslovno „preokrenuti“ i to tako, iako ne trajno nego samo prolazno, da njeno negativno ponašanje pretvorite u pozitivno, tako da purpurne ploče upotrebite na sledeći način (ipak nemojte toj osobi reći da to radite).

Stavite polaroidni snimak ili pozitiv neke fotografije koja još uvek ima negativ koji nije uništen sa prednjom stranom na malu purpurnu ploču. Ali, sliku nemojte ostaviti na njoj duže od jednog sata. Većinom se već nakon 15 do 20 minuta može uočiti začuđujuća promena u ponašanju dotične osobe. Oduran, svojeglav, sebičan, gnevan i neljubazan čovek popusti i postane veseo, nesebičan, pun razumevanja i ljubazan. Tu primenu purpurnih ploča morate sami isprobati da biste shvatili to čudo. Već nakon nekoliko minuta dotična osoba će vas nazvati ili se pojaviti lično, zavisno gde je i kako je došlo do „razlike u mišljenju“ (inicijativu možete i sami preuzeti). Ustanovićete da se ponašanje te osobe potpuno promenilo i da se ona izvinjava za svoje loše ponašanje ili svoje reči. Prvih nekoliko puta ostaćete bez reči i osetiti strahopoštovanje prema snazi te energije. To čudo možete izvesti pre komunikacije sa nekim čovekom kako bi vam telefonski razgovor ili susret protekao harmonično. Ali, nemojte zaboraviti da nikada toj drugoj osobi ne smete reći da to radite. Inače bi ona uz pomoć duha mogla blokirati ili negirati dotok pozitivne energije.

Efekat purpurnih ploča se ne bi nikada trebao upotrebiti zbog neke sitnice, nego samo kada je stvarno važno da promenite vibracije između vas i te druge osobe. Nemojte pomisliti da se ovde radi o „crnoj magiji“ kojom se ljudi prisiljavaju na menjanje odluka donesenih njihovom slobodnom voljom. Jer, to nije tako. Radi se o beloj magiji kojom se iako prolazno, menja vibracija neke osobe iz „negativne“ u „pozitvnu“ na određeno vreme. Drugim rečima kada neko okleva da učini nešto što tražite od njega, pomoću purpurnih ploča može se postići promena mišljenja samo onda kada ta druga osoba nesvesno teži toj promeni mišljenja. Inače purpurna ploča neće postići promenu mišljenja. U svakom slučaju tada imate moć da između dva čoveka stvorite novu atmosferu, neku vrstu primirja ili mira. A to tada vas i vašeg antipoda navodi da o vašim željama bez svađe razgovarate miroljubivim tonom bez gorčine i zle volje.

Od mnogih slučajeva iz mog sopstvenog iskustva ispričaću vam o jednom posebno zanimljivom. Jednog me je dana posetila prijateljica iz Colorado Springsa u Cripple Creeku. Bila je sva u suzama, njen suprug kojeg je iskreno volela postao je alkoholičar. Ona je pokušavala sve, ali ga ništa nije moglo nagnati da prestane sa pijančenjem, iako je ustvari bio „religiozan“ dobroćudan čovek i često je ponavljao kako želi prestati sa pićem, ali mu to ipak ne uspeva. Zamolila sam prijateljicu da mi na nekoliko dana pozajmi jednu njegovu sliku. Pogledala me je iznenađeno, ali mi je pružila polaroidnu fotografiju iz svog novčanika. Zatim me je iz sasvim razumljive znatiželje upitala šta nameravam sa njom. Budući da sam znala da još nije postigla stadijum spoznaje u kojem bi shvatila moć harmonijskih frekvencija univerzuma, i budući da sam imala predosećaj da bi njena neverica mogla osujetiti moje namere, izbegla sam odgovor. Nasmešila sam se tajnovito i rekla: „O, pokušaću malo s belom veštičjom magijom“. Kada je moja prijateljica otišla, stavila sam sliku njenog supruga na jednu moju manju purpurnu pločicu ceo sat. „Fotometod“ do tada još nisam nikada primenila na taj način i nisam znala šta će se dogoditi, odnosno šta se neće dogoditi. Sledećeg me je dana popodne nazvala prijateljica sa svog radnog mesta, iz jednog restorana. Bila je sretna i potpuno rastresena. „Nećeš moći da pogodiš šta se dogodilo pre nešto manje od sat vremena!“, vikala je u slušalicu, „Jim je navratio za vreme svoje pauze i rekao mi je da je odlučio da prestane sa pićem. Želi potpuno da se odvikne. Osim toga, svake će nedelje ići u crkvu! Ovoga puta će to stvarno i učiniti. To sam osetila. Još nikada nije bio tako ozbiljan u vezi toga. Kako si samo uspela?“. Rekla sam joj da me ta vest jako razveselila, ali da ne razmišlja o tome „kako“, nego da prvo pričeka da vidi koliko je on ustvari ozbiljan u vezi toga. Dva meseca kasnije ponovo me je posetila u Cripple Creeku. Jim ju je svake nedelje vukao u crkvu i nije popio niti jednu kapljicu. Godinu dana posle još uvek je bio trezan. Rekla sam prijateljici da sam „molila“ i pri tome koristila sliku, te sam joj sliku vratila. Nakon dve godine njen je muž počeo ponovo da pije. Tada sam prijateljici rekla za purpurne ploče, te sam bila nagrađena time što ona nije izrazila nikakvu sumnju, nego je pokazala apsolutno poverenje u magiju. Iako se u međuvremenu razvela, a njen muž živi u drugoj državi, zamolila me je za purpurnu ploču. Dala sam joj jednu ploču, ali sam je upozorila da se kod alkoholizma, za razliku od „normalne“ primene, ne može predvideti koliko će trajati dok čudo ne počne delovati i da bi umesto uobičajenih 15 ili 20 minuta mogla biti potrebna duža terapija, jednom dnevno ili nekoliko puta nedeljno. Ona je to shvatila. To je bilo prošle godine. Prošle nedelje me je pozvala u Kaliforniju i ispričala mi da se Jim vratio kući i da je sada trajno izlečen. U drugoj državi je išao na odvikavanje i zaključio da će se vratiti kad više ne bude osećao želju za pićem. Njih dvoje su sretni poput dva goluba kao što je to znala reći moja irska baka. Naravno, da ne mogu obećati da se alkoholizam može uvek izlečiti pomoću purpurnih ploča, ali one ni u kom slučaju ne štete.

Fotografija na purpurnoj ploči ne bi trebala ležati nikada duže od jednog sata (i po mogućnosti ne više od jednom ili dva puta nedeljno), zbog toga što neki ljudi vrlo ostljivo reaguju na energiju. Previsoka „doza“ može dovesti do toga da „tretirani“ čovek postane nervozan i dobije visok krvni pritisak. Kada neko eksperimentiše sa fotografijama svesno gajeći zlu nameru, ipak neće uzrokovati takvu reakciju, jer zakon univerzuma koji deluje na životnu snagu sprečava takav efekat, a nervozna napetost se ponovo vraća pošiljaocu poput bumeranga. To je nezaobilazan zakon magije u slučaju da neko pokuša zloupotrebiti svetu životnu snagu u zle svrhe. Od prekomerne doze čovek se mora čuvati samo onda kada je motivisan željom da pomogne drugom čoveku. Ali, i u tom slučaju, nervoza je vidljiva samo na kratko vreme, budući da prekomerna doza nije bila namerna. Još jednom treba reći: korisnik ploča bi mogao jako zažaliti, ako pokuša naškoditi drugom čoveku. Kako neki ljudi mogu osetljivo reagovati na te energije pokazalo se kada su se purpurne ploče u različitim klinikama stavile blizu duševno poremećenih pacijenata. Oni su reagovali vrlo različito, ali uvek vrlo žestoko. Ako želite pomoći duševno poremećenom čoveku preporučljivo je fotografiju ne ostavljati na ploči duže od pola sata.

Dok vam je možda neobična energija purpurnih ploča čudna, posebno primena sa fotografijama, imajte na umu da naučnici već godinama uspešno eksperimentišu sa njima. Tako naučnici npr. sa njima uništavaju insekte, tako što osvetle fotografiju zahvaćenog područja, barem ortodoksni naučnici. Osim toga, nije važno da li je fotografija koju izlažete energiji snimljena tek nedavno, ili potiče iz doba kad je dotična osoba bila dete ili beba. Individualna frekvencija vibracija se ne menja.

Prema mom ličnom iskustvu dužem od deset godina kod energetskog polja purpurnih ploča, do izlečenja nije došlo samo kod istegnutih mišića, bolesti meniskusa ili uklještenja kičme. Svaka bol drugog porekla ili znatno jenjava ili potpuno nestaje. Ovde evo još jednog posebnog saveta za ljubitelje biljaka: polivajte svoje biljke vodom koja je stajala na purpurnim pločama, pa će vaše biljke rasti znatno bolje. Stavite buket svežeg cveća na purpurnu ploču, i on će ostati svež dvostruko duže nego inače. Ne tvrdim da energije purpurnih ploča imaju efekat izlečenja u medicinskom smislu. One ni u kom slučaju ne trebaju služiti tome da zamene lekara za ozbiljne bolesti. Ali, što se tiče drugih čuda koje sam opisala ovde, otkrijte sami koliko delotvorne mogu biti te purpurne ploče! Tek kada doživite to delovanje, želećete u budućnosti da pored sebe neprestano imate purpurnu ploču. Mogu vam obećati da su te ploče puno korisnije od lekova koji se mogu nabaviti bez recepta, a koji se tako mnogo reklamiraju u svim medijima, a da lekari pri tome uopšte ne protestuju.

Evo poslednjeg primera za primenu purpurne ploče (sami ćete otkriti mnoge druge primene): jedna moja prijateljica je učiteljica u osnovnoj školi u Coloradu. Ona je pronašla savršeno sredstvo kako da izađe na kraj sa drskim učenicima koji ometaju nastavu. U učionici stoji jedna stolica na kojoj je jastuk. Strogo je zabranjeno dodirivati jastuk ili se previše približiti toj stolici. Jastuk nazivaju „magični jastuk“. Kada se neki učenik ponasa loše, mora sedeti petnaest minuta na magičnom jastuku. Tada se to dete (barem prolazno) ponaša poput pravog malog anđela. Naravno da ispod jastuka leži jedna od velikih purpurnih ploča. Moja je prijateljica time pronašla svoj sopstveni način izvođenja „purpurnog čuda“.

Mnogi ljudi koriste te purpurne ploče već više od petnaest godina. Ja svoje ploče imam više od deset godina, a ni nakon tako dugog vremena nisu izgubile svoju delotvornost. Kada se struktura atoma u aluminijumu promeni, ona ostaje očuvana u tom novom obliku možda zauvek. Ploče nemaju „naboja“, one su samo promenjene kako bi titrale sa životnom snagom univerzuma, ili kako je to Tesla rekao, sa „slobodnom energijom“. Ja sam sama odabrala pojam purpurne ploče da bih opisala te energije. Ustvari te ploče imaju muzički „zvuk“ ljubičaste boje duginog spektra. To odgovara sedmom zraku „ljubičastog plamena“ Comte de St. Germania. U metafizici je ljubičasta boja isceljujućeg zraka spektra.

Izvor

1. Linda Goodman, Zvezdani znakovi, Knaur Verlag, ISBN 3-426-04060-3

5 thoughts on “NIKOLA TESLA – PURPURNA PLOČA

  1. Izvorinka kaže:

    Zelim da narucim Teslinu purpurnu plocu?

  2. Izvorinka kaže:

    Zelim da narucim Teslinu purpurnu plocu,dajte mi adresu.Hvala.Pozdrav.

  3. Izvorinka kaže:

    Senf rastvoren u 1,5 dcl vode sluzi protiv glavobolje ,tako da sladoled od senfa je pun pogodak.Mnjam mnjam….

Postavi komentar