Ću se spoturam po moj dvor, dok mogu na noge


NEGOSLAVLJE

Kvo ću  praim?Spoturam se, eve,  po ovija dvor, opustel dabogda, kolko mi je se u njeg dosadilo i kolko sam muke u njega vidjuvala. Dokle se ja privrćujem ovdeka, neće bude ametom pusto, a kada i ja jemput otidem odovde na onija svet,  ovde se ima pavučina navata na direci i na vrata, pavit ima pokrije ovija prozori, a iz krov ima samo iskačaju mačke i divlja piletija, kad negde nešto šušne pa gi uplaši. 

Ne može se više, i toj ti je. Do lani nekako i moga, al od lani mi se ote rabota, i noge i ruke izdadoše, samo si tike idem po ovija svet, kolko da me ima. Da ne reknu, štuče Varadinka,ene ju u kuću si, belo videlo ju više ne vidjuje.

381629_10150586285086579_227154491578_11046978_1122220424_n

Ete takoj, kad neki projde, pa imam s kuga da provrevim, ono mi nekako bude lesno na dušicu, pa i zaboravim ponekad kude…

View original post 407 more words

3 thoughts on “Ću se spoturam po moj dvor, dok mogu na noge

  1. Negoslava kaže:

    Ja samo da se zahvalim za afirmmaciju pisanja na lokalnom, svrljiško-zaplanjskom dijalektu.

  2. agroekonomija kaže:

    Hvala Vama što ste nas ovim dirljivim postom upoznali sa svrljiško-zaplanjskim dijalektom.

  3. dudaelixir kaže:

    Bogami, nije baš da sam razumela svaku reč, ali po smislu celog teksta, uspela sam da razaznam.
    Baš je žalosno!😕

Ostavite odgovor

