PRIRODNI KONZERVANS BISIN


Naučnici tvrde da se hrana uskoro neće kvariti i po nekoliko godina pa bi  proveravanje roka trajanja namirnica uskoro moglo postati prošlost. Zaista zvuči neverovatno.

kupovina1-300x201

Novi prirodni konzervans – bisin nalazi se u nekim bezopasnim bakterijama, sprečava razmnožavanje smrtonosnih bakterija kao što su E-coli, salmonela i listerija.

Bisin bi mogao  da produži rok trajanja  i otvorenom vinu, prelivu za salatu, morskim plodovima, siu…..

Naučnici tvrde i da  da novi konzervans ne ugrožava kvalitet hrane. Oni su patentirali bisin i  u pregovorima su s proizvođačima hrane.  Očekuju se  da će prvi proizvodi,  koji sadrže bisin biti na tržištu u roku od tri godine.

4 thoughts on “PRIRODNI KONZERVANS BISIN

  1. dudaelixir kaže:

    Nisam baš sigurna da će ovo valjati. Kada sam bila u poseti kumovima u Americi, probala sam jednu od njihovih salama, nešto kao šunkarica. Ona izgleda fantastično, ali je totalno bezukusna a ono što FASCINIRA, u negativnom smislu, je njen rok trajanja. U plastičnoj posudi može da traje bez ikakvih promena i do 30 dana. Bljak, e to me je podsetilo na bisin, mada sumnjam da se o njemu radi. Sigurniji smo mi i bez bisina, čini mi se.

    • tatjanamb kaže:

      Pre neki dan san cula za bisin. Zaista zvuci zanimljivo, a misljenje mi je slicno Dudinom. Nekako se sa tolikim novinama kojih ima maltene svakog dana, osecam pomalo kao laboratorijski kunic😀.

  2. Jo Murphy kaže:

    Nisam čuo za to u Australiji Jo

Ostavite odgovor

