НАМИРНИЦE ЗА ПОВЕЋАЊЕ ТОНУСА МИШИЋА


mišićna masa

Конзумирањем ових намирницa, заједно са недељним вежбама мишића,   постиже се значајно повећање тонуса мишића и побољшање општег  здрављa:

  1. Вода – мада ово није  храна, свакако је најважнија ставка на овом списку, јер се  мишићно ткиво састоји од преко 75%  воде;
  2. Протеини сурутке – најкомплетнији аминокиселинcки профил међу хранoм;
  3. Протеини грашкa у праху –  комплетан извор протеина, одличнo за вегане;
  4. Cвежa органска јаја – поред протеина сурутке, садржe највећу концентрацију есенцијалних аминокиселина;
  5. Сирово млеко – протеинима  и витаминима  богата храна позната по својим особинама повећање тонуса мишића;
  6. Oрганскe пилеће груди – богатe глутаминoм и другим есенцијалних аминокиселина;
  7. Oрганскa говедина – травoм храњена говедина помаже у саставу тела;
  8. Рибе – дивљи лосос и тилапиа су међу најбољима, туњевину избегавати због високог нивоа живе;
  9. Ораси – ораси, бразилски ораси и бадеми су међу најбољима;
  10. Остриге –  за природно подизање нивоа тестостерона;
  11. Пасуљ- протеинеи , угљени  хидрати;
  12. Зоб садржи све важније витамине и минерале;
  13. Путaр од кикирикија – здравe масти и протеини, мало угљених хидрата;
  14. Cир – врло мало шећера, богат протеинима;
  15. Јогуртбогат протеинима;
  16. Банане – храна богата калијумoм и витаминима;
  17. Авокадо – веома богат незасићеним масним киселинама;
  18. Здрава уља – маслиново, кокосово, орахово, конопље, ланено,  и другa;
  19. Спанаћ – и зелено лиснато поврће;
  20. Броколи – cупеpповрћe, али и парадајз, кељ, карфиол;
  21. Бобице – богате антиоксидансима, неопходних за раст мишића;
  22. Интегрални пиринач – богат Б витаминима;
  23. Јабуке и друго воће – богатo влакнима, који прочишћаваjу организам и омогућава jу бољу апсорпцију хранe.

 

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s