ПРЕДНОСТИ УДРУЖИВАЊА ПРОИЗВОЂАЧA


 

Произвођачи су упознати с предностима удруживања. Oни  знају да неке своје интересе могу остварити много брже преко удружених група. Најчешће предности, које произвођачи наводе и због којих се одлучују за удруживање, су следеће:

  • Могу да набаве веће количине репроматеријала по нижим ценама и повољнијим условима;
  • Поузданија је набавка и евентуални утицај на квалитет и асортиман понуде репроматеријала;
  • Имају бољу позицију код преговарања са купцима  и продавцима;
  • Боље су информисани о стању на тржишту, упознати су са конкуренцијом и лакше могу да испуне захтеве специјализованих тржишта;
  • Дистрибуција производа преко удружења;
  • унапред уговорена производња и познате откупне цене стимулативно утичу на повећање обима производње;
  • произвођачи и купци се штите од црног тржишта;
  •  Разменом знања и искуства постижу се бољи резултати у производњи;
  • Остварују потребне услове за коришћење средстава из донација;
  • Веће су могућности кредитирања;
  • Олакшана је набавка опреме кроз заједничка улагања;
  • Боља је сарадња са партнерима и институцијама из окружења;

 

 

 

One thought on “ПРЕДНОСТИ УДРУЖИВАЊА ПРОИЗВОЂАЧA

  1. […] које произвођачи остварују удруживањем, могу бити различити, почев од најједноставнијег […]

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišete koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavi se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišete koristeći svoj Facebook nalog. Odjavi se /  Promeni )

Povezivanje sa %s