SMANJUJU SE REZERVE PODZEMNIH VODA


Prema istraživanju objavljenom u časopisu Nature, 1,7 milijardi ljudi, što predstavlja četvrtinu stanovnika sveta, živi u područjima u kojiima su rezerve podzemnih voda preterano iscrpljene.

Izvor: http://www.willoughby.nsw.gov.au/

Kanadski naučnik Tom Glison, jedan od autora istraživanja,  je naveo da su najviše ugrožene države: Indija, Kina, Pakistan, Iran, Saudijska Arabija, Meksiko i SAD.

Izvor:  EkoSpark

Legenda

Izvori podzemne vode i njihovo obnavljanje (mm godišnje)

Vrlo veliko          veliko        srednje        malo        veoma malo

300               100            20                2                    0

A

B

C

A – u velikim basenima

B – na područjima kompleksne hidrogeološke strukture

C – na područjima sa lokalnim i plitkim podzemnim rezervama vode

11 thoughts on “SMANJUJU SE REZERVE PODZEMNIH VODA

  1. tatjanamb kaže:

    Neko meni blizak radi na problemima vezanim za vodom u Srbiji i zato znam da ni ovde prognoze, nazalost, nisu sjajne. Ni sa kolicinom raspolozive vode, ni sa mogucim rasprodajama strancima… Sigurno cemo sve saznati nakon svrsenog cina.

  2. Jasmina Cirkovic kaže:

    Sumnje su negativizam, bez obzira o čemu se radi.
    Pokopavati u napred nešto, nikada ničemu nije pomoglo.
    Kakav god ishod uvek je pozitivna energija i optimizam taj koji pobeđuju, pa i sa malo nade!

  3. tatjanamb kaže:

    Uvek za realnost :OK:. Nada svakako nece biti na odmet, ali od realnosti ne odustajem, sto svima od srca preporucujem. Samo realnost i veca svest pojedinca, drzave, velikih kompanija… mogla bi da napravi pozitivan pomak :OK:.

    • Jasmina Cirkovic kaže:

      Realnost je na prvom mestu, ali ti ne bih poželela da živiš bez nade, makar bila kao zrno soli.
      To ponekad spašava život.
      Nade se nikada ne bih odrekla, ma koliko verujem u relnost, jer jesam puki realista.
      Baš zbog toga ću napisati deo realizma u mom životu kao priču, da bih popunila rupe koje su nastale a koje sam realno gledala i nadala se da nikada neću morati da pišem o tome.

      • tatjanamb kaže:

        Vrlo rado cu procitati sto budes napisala jer se nadam da ce mi to omoguciti da Te bar malo bolje razumem.

        Nade imam dovoljno i za druge, a uz nadu i razne druge karakteristike jer nada sama tesko moze opstati. Zato je dopingujem drugim pozitivnim osobinama i … ide nekako, za sad🙂 :OK:.

  4. Neki misle da će sledeći svetski rat biti zbog (manje više) vode. Mi ne smemo to da mislimo🙂

  5. obične priče kaže:

    Ratovi za izvore pijaće vode počeli si odavno,nažalost.I sve je eksprementisanje izopačenih umova.

  6. Jasmina Cirkovic kaže:

    Nsam htela da te uvredim, ali to mi se stvarno desilo, ti nisi kriva.
    Dozivela sam da mi je blogerka bila dugo prijateljica i nestala.
    Bilo mi je zao da i ti to ne uradis, oprosti, ako mozes ako ne ja cu te ii dalje ceniti.

  7. agroekonomija kaže:

    Jasmina, ne brini, nema razloga da budem uvređena. Ja sam samo obrisala one Tvoje komentare za koje si to izričito tražila.

Ostavite odgovor

