NAJPOPULARNIJE TEME/MOST POPULAR TOPICS


Za 19 meseci postojanja moj blog je imao 253,885 pregleda.

Interesantno je da je najposećenija kategorija protekle sedmice bila „flora i fauna“ i da je na poslednjem mestu „kvalitet hrane i pića“.  Mada sam tek pre nekoliko dana postavila kategoriju „mudre izreke“, ona je brzo postigla značajan broj pregleda.

Topic Views
Flora i fauna 459
Proizvodnja i promet hrane 380
Mudre izreke 348
Zanimljivosti 233
Članci blogera 144
meduza 127
Čuda prirode 124
najotrovnije životinje 123
Uncategorized 110
Kvalitet hrane i pića 99

5 thoughts on “NAJPOPULARNIJE TEME/MOST POPULAR TOPICS

  1. rutheh kaže:

    Love the light coming through the grapes in your header photo.

  2. Jasmina Cirkovic kaže:

    Mislim da ovaj blog bojiš duginim bojama, a to je kao da prolazimo ispod njih, izlazeći prožeti lepotom i lakoćom.
    Mudre izreke, kad svaka mudrost ima poruku koja ima najbolji putokaz!

  3. tatjanamb kaže:

    Cestitam @ Agro, ali cu izneti malo drugacije misljenje uz duzno postovanje tvog stava i uspeha :OK:.

    Mozda sam skromna gde ne treba, ali izbegavam samoreklamiranja i zadovoljna sam sto postoje ljudi koji posete blog, koliko god da ih je. Da je samo jedna osoba, postovala bih je i volela kao da ih je 1000.

    Naravno, to ne znaci da trebamo biti isti i zato ti od srca zelim jos mnogo poseta i odlicnih tekstova (jer ih zaista imas), a moje misljenje prihvati dobronamerno i samo kao misljenje u prolazu koje sam prosto morala reci, jer inace to ne bih bila ja :OK:😀.

  4. agroekonomija kaže:

    Tvoje mišljenje stvarno smatram dobronamernim kao što je bila i moja pobuda da postavim ovaj tekst. Ipak moram da istaknem da ga nisam napisala radi samoreklamiranja.
    Navođenje broja poseta ne znači da ne cenim svakog posetioca.

Ostavite odgovor

