PRIRODNO ČUDO RAZDVAJANJA MORA U JUŽNOJ KOREJI


Priča o Mojsiju je poznata širom sveta. Razdvajanj vode u moru je prirodno čudo, koje se  svake godine događa u Koreji.  Jedinstven prirodni fenomen nazvan Mojsijevo čudo događa se dva puta godišnje između ostrva Jindo i Modo u čiju se čast održava i istoimeni festival, koji  privlači  gotovo pola miliona domaćih i stranih turista. Tada su ova ostrva  povezana kopnenim putem dugim 2,8 km i širokim oko 40 me.

Razdvajanje mora je relativno kratko, u vremenskom intervalu od samo jednog sata kada opet nastupa plima.

Ovaj prirodni fenomen je otkriven tek 1975.

6 thoughts on “PRIRODNO ČUDO RAZDVAJANJA MORA U JUŽNOJ KOREJI

  1. dudaelixir kaže:

    Baš je čudo!🙂

  2. Pripoda je baš tajnovita i puna čuda !

  3. Donna kaže:

    To je vrlo zanimljiv. Nisam imao pojma da se to dogodilo bilo gdje u svijetu. Molimo izgovor moje loše gramatike. Sam morao koristiti Google prevesti to.

  4. SEKA kaže:

    NEVEROVATNO! PRIRODA JE CUDO. jA SAM MISLILA DA TO IMA SAMO U FILMU O MOJSIJU…

Ostavite odgovor

