Composition, characteristics and energy values of goat’s and cow’s milk


Parameter    Goat’s mil             Cow’s milk
Total solids (%)Fat (%)

Proteins (%)

Lactose (%)

Ash (%)

Density (g/L)

pH-value

Titritable acidity (°SH)

Free faty acids (mg/L)

Energy (KJ/100 mL)

Cholesterol (mg/100g)

     11,94                       12,893,60                         4,10

3,10                         3,38

4,60                         4,60

0,77                         0,79

1030,10                   1029,40

6,72                         6,68

6,80                         6,70

8,10                         7,50

293,10                     288,90

10,00                       13,00

Izvor: R. Božanić i sur.: Kozje mlijeko: karakteristike i mogućnosti,

Mljekarstvo, 52 (3) 207-237, 2002.

 Uredio: MPG71         

8 thoughts on “Composition, characteristics and energy values of goat’s and cow’s milk

  1. Marina kaže:

    ipak su mi draži bademi🙂

  2. Polihimnija kaže:

    I pored toga što je neviđeno zdravo, ja kozje mleko ne mogu ni da pomirišem. Za mene je krava sveta životinja🙂

  3. agroekonomija kaže:

    Ma,Poli, podrazumeva se, to je samo moja opaska, ne na Tvoj komentar, nego je rezultat trenutka – setila sam se u tom momentu tih svetih krava, koje sam imala prilike da vidim u Indiji.

Ostavite odgovor

