SOMERSBY PEAR CIDER


Na naše tržište je plasirano novo osvežavajuće piće Somersby Pear Cider. Ovo piće spada u grupu cider pića. Za njega je karakterističan ukus kruške.

Proizvođači tvrde  da je Somersby kruška  originalan napitak,  koji je osvojio tržišta u regionima u kojima je lansiran. Ujedno, garantuju da je to proizvod od potpuno prirodnih sastojaka. Ovaj osveežavajući napitak sadrži 4,5 % alkohola i nastaje fermentacijom krušaka uz dodatak prirodnog  šećera i arome kruške. Potpuno je prirodan, bez veštačkih aroma, boja i zaslađivača, proizveden korišćenjem tradicionalnih metoda.

Uredio: MPG71

5 thoughts on “SOMERSBY PEAR CIDER

  1. dudaelixir kaže:

    Kažu moja deca da je ovaj od kruške jaaaako sladak, dok je od jabuke odličan!🙂
    Ja nisam za takva pića. Volim da popijem rakijicu pre ručka ili dobre večere i to je sve!

  2. obične priče kaže:

    Pozdravljam te,nisam nikad probala ništa od alkohola.Moraću da probam ,ako ništa DA ISPROBAM SEBE,da li bi onda bila više srećnija.😦

  3. A baš sam juče rekla mužu da mi kupi Somersby, sad ću da mu nagovestim da mi kupi oba, pa da ih uporedimo. Inače, od jabuke je izuzetno osvežavajući, letos sam ga probala, na vrućini je izuzetno prijao!!
    Inače, jako mi se sviđa Vaš blog. Ja moj tek nešto uređujem, a sada sam na jednom internacionalnom kursu o primeni WEB-2 alata u nastavi. Mnogo sam tamo naučila ovih dana, kurs je izuzetno sadržajan, mada mi isto tako izuzetno mnogo uzima vreme. Evo linka, ako ste zainteresovani za učenje (počeo je 9. januara, ali može da mu se pristupi bez problema) –
    http://evosessions.pbworks.com/w/page/48526238/Digital_Tools2012
    Pozdrav…

Ostavite odgovor

