Korpa puna radosti


Tri lepa, umiljata i razigrana mačeta traže dom: dve sivo-bele ženke i crno-beli mačor. Stari su oko 5 meseci, naviknuti na posip i boravak u stanu. Imaju sjajnu, gustu i meku dlaku, a blagu narav. Spremni su da se maze i umiljavaju – koliko god to vlasnik može izdržati.

Mačići su spašeni sa planine gde ne bi imali šanse da prezive zimu, a privremeno su smešteni kod porodice koja ih oglašava. Zbog nedostatka prostora i jos dve „kućne“ starije mačke, trenutni staratelji nisu u mogućnosti da ih zadrže.

Pomozite da im nadjemo dom: prosledite oglas ako znate nekog ko želi da udomi mače, postavite ovaj oglas na svoj blog, javite se ukoliko ste Vi jedan od potencijalnih udomitelja.

Za više informacija i udomljavanje maca javite se na 064/011-89-15 ili na vs@hotmail.rs.

Three kittens for adoption. Two female (gray&white) and one male cat (black&white). They are about five months old, accustomed to people and living in a house/apartment. More information you could get here: 064/011-89-15 or vs@hotmail.rs.

Preneto sa bloga: http://tatjanamb.wordpress.com/

15 thoughts on “Korpa puna radosti

  1. Divan gest! Ja sam pored dve odrasle mačke koje već imam skoro udomila jednu malu macu koju sam našla na autobuskom stajalištu.Nedalje malo ,jedna je bila zgažena ,nisam želema da se to i njoj desi ,pa sam je donela kući.I ima kućicu i živi napolju rado je pustim u kuću da se malo zgreje i protrči. Volim mace,ove su divne i treba da nadju svoj dom .Pozdrav

  2. agroekonomija kaže:

    Hvala, Dragice! Pozdrav i Tebi!

  3. otkacena kaže:

    Ja šta mogu da uradim po ovom pitanju je da te prikažem na FB. Nisam baš ljubitelj mačaka. Moja baka je imala njih 9, pa sam imala dosta ogrebotina kao dete, i ostale su neke bezveze uspomene na njih. Ali volim da ih gledam na fotkama. Više sam kuca fan.🙂

  4. agroekonomija kaže:

    Otkačena, ni ja nisam ljubitelj mačaka u mojoj blizini, ali volim da ih gledam na snimcima kako se igraju, istina, dok su mačići. Ovo sam objavila kao Tatjanin apel, a bilo bi mi drago da mace nađu dom kod ljudi, koji ih vole.

  5. agroekonomija kaže:

    Ja, također, posebno volim kuce. Imala sam „Lesija“, predivno, pametno kuče.

  6. tatjanamb kaže:

    @ Agro, hvala sto si postavila moj oglas na svoju stranicu :OK:. Za sve koji mogu da ucine slicno, originalan tekst se nalazi na http://tatjanamb.wordpress.com/2011/11/27/korpa-puna-radosti-basket-full-of-joy/ .

  7. agroekonomija kaže:

    Tanja, to je najmanje što svako od nas može da učini.

  8. Moj očuh je uspeo, na sličan simpatičan način, da udomi 6-7 kučića🙂
    Nadam se da će i ovi mačići naći svoj dom.

  9. bijesibuka kaže:

    agroekonomija i tatjana, poštujem vas MAKSIMALNO!

  10. dudaelixir kaže:

    Baš si drugarčina Miro, svaka ti čast! nadam se skorom udomljavanju ovih divnih maca!🙂

  11. agroekonomija kaže:

    Hvala Ti Dudo! I ja se nadam da će nas Tanja obavestiti o sudbini maca.

Ostavite odgovor

