OTPAD U IZGRADNJI OBJEKATA


Nekoliko primera korišćenja otpada u izgradnji objekata.

Budistički hram u Tajlandu

Bilo je potrebno milion pivskih boca za izgradnju ovog hrama, koji stoji kao dokaz da reciklirani materijal ima i estetsku vrednost. Ovo je odličan podsetnik na količinu otpada, koji proizvodimo.

Kuća obložena limenkama piva

Kuća je  prekrivena sa 50.000 alminijumskih limenki.

Kuća od automobilskih guma

Milioni i milioni guma završe na deponijama svake godine. Automobilske gume su  izuzetno čvrst termoizolacioni građevinski materijal, koji zadržava toplotu zimi, a leti održava prostorije hladnim. Štetnih isparenja, navodno, nema, ali to je ipak diskutabilno.

Kuća od metalnog otpada

Ovo je moderno metalno remek-delo nedaleko od Toronta.

Uredio: MPG71

17 thoughts on “OTPAD U IZGRADNJI OBJEKATA

  1. wakeupwithsmile kaže:

    Pozdrav Agro! Zanimljiva tema. Evo još nečeg zanimljivog,





    http://strawbalehomes.org/pictures-of-straw-bale-homes/

  2. wakeupwithsmile kaže:

    Hvala i tebi, slama često završi kao otpad, a može se eto iskoristiti na zanimljiv način, uz to je i prirodan, što je najvažnije. Srdačan pozdrav!🙂

  3. dudaelixir kaže:

    Najlepša mi je ona od stakla, mada su i ostale fantastično napravljene. Odlično upotrebljen otpad!🙂
    Eh, da imamo malo više pameti, svašta bismo mogli!!!😕

  4. agroekonomija kaže:

    Dudo, i meni se najviše dopao stakleni hram.

  5. prirodaleci kaže:

    Zaista ovo radite izvanredno,svaka čast.Pozdrav

  6. prirodaleci kaže:

    Evo i mojih blogova, ali pored vas teško uspeti, mada ja dobijem neke nove ideje kada pogledam šta sve vi prezentujete. Blogovi su: http://www.penzioner.wordpress.com
    http://www.melissa98zajecar.wordpress.com
    http://www.mladapcela.wordpress.com i
    http://www.prirodaleci.wordpress.com Veliki pozdrav

  7. agroekonomija kaže:

    Prirodaleci, hvala na pohvali!

  8. Nenad77 kaže:

    Mnogo mi se sviđa😉 Verujem da vešte ruke mogu svašata da urade.Od ničega se stvori nešto.Agro mnooogo mi se sviđa.Pozdrav😀

  9. agroekonomija kaže:

    Pozdrav i Tebi, Nenade!

  10. Jassna kaže:

    videla sam slicne kuce…ali ona od limenki mi je najlepsa.
    super clanak🙂

  11. beliocnjakx kaže:

    Da sam čuvao konzerve od piva, do sad bih napravio dvorac od njih🙂

  12. agroekonomija kaže:

    Nisi valjda dotle stigao. Smanji brzinu da ne sagradiš grad.

Ostavite odgovor

