NAŠE KRAVE NEMAJU EŠERIHIJU!


Naše krave nemaju Ešerihiju! To odgovorno tvrdim, pošto sam 23 godine jeo iz dedine bašte a ne tamo neke “bio”-bašte. Deda je svoju ne-”bio”-baštu đubrio dva puta godišnje sa običnim kravljim đubrivom. Tada niko nije znao šta znači “bio” osim moje biologičarke, odnosno učiteljice “prirode i društva”.

*

Ja sam za nju “bio” mlogo brezobrazan pošto sam prepisivao sa “bio” papirića na kome sam sa “bio” grafitnom olovkom “bio” napisao sve što nisam “bio” znao. Dobio sam asa i od tada nisam “bio” više prepisivao, pogotovu ne sa “bio” papirića na kome nisam “bio” siguran šta piše! Bre, da sam bar “bio” pročitao! Nego puvanjak! Ništa nisam “bio” razumeo šta sam “bio” napisao. Nisam razumeo samoga sebe, što me i ne čudi pošto mi se to vrlo često dešava i dan danas! A ne dok sam još “bio” mali.

Ceo članak pročitajte na blogu: Branko Baćović

Ostavite odgovor

