GLIHEMIJSKI INDEKS


Glihemijski indeks pomaže da fino jedemo i pri tome mršavimo.

Glihemijski indeks je poznat i kao slatki indeks,  predstavlja brzinu kojom raste nivo šećera u krvi posle uzimanja iste količine određene vrste hrane.


Preporučljivo je da se kombinuje  hrana malog glihemijskog indeksa sa hranom, koja ima veći glihemijski indeks  ili da se hrani sa velikim glihemijskim  indeksom dodaje povrće sa dosta dijetnih vlakana.

Autor slike: MalaMaja

U HRONO – ISHRANI SE SMATRA DA  SU NAMIRNICE, ČIJI GLIHEMIJSKI INDEKS NE PRELAZI 45 IDEALNA HRANA. HRANU SA GLIHEMIJSKIM INDEKSOM 45 DO 60 TREBA KORISTITI POVREMENO, A  ONU, ČIJI JE GLIHEMIJSKI INDEKS PREKO 60, TREBA REĐE KONZUMIRATI.

Uredio: MPG71

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s