SVIMA VAMA


Slusam Vangelisa i Vanessu.

I jos sam pod utiskom. Muzike i Vas. Svih Vas sa blogova koje citah ovih dana. Vas sa velikim V.

Iznenadjena sam. Zadivljena. Puna postovanja. Jer svi Vi, iako imate razlicite stilove i poruke, sjajno prenosite svoje misli na „elektronski papir“. Otkrivate svoje duse koje ne znam gde su se krile do sada, jer tako malo ih sretoh dok nepopravljivo utopijski “guram“ kroz zivot sa mnogo manje romantike nego sto ih imaju ovi redovi.

Mozda bas ovako i treba da bude. Vi i ja u nasem malom – velikom virtuelnom svetu. Dovoljno velikom da u njemu mogu da borave i dovoljno malom da se u tom svetu sretnu, a ne izgube, duse nekih virtuelnih Sara, Duda, Mira, Violeta… I svih ostalih koje ne pomenuh ovom prilikom, a koje cu tek sresti…

Danas ste Vi moja inspiracija….

Tatjana, Hvala Ti  na ovim rečima pisanih dušom!

Preuzeto sa bloga: Tatjana MB blog

7 thoughts on “SVIMA VAMA

  1. dudaelixir kaže:

    Predivna muzika, predivne fotke, kao i tvoje reči upućene nama, tvojim prijateljima, blogerima! Hvala ti puno!🙂

  2. tatjanamb kaže:

    Hvala @ Agroekonomiji za postavljen tekst, a svima vam sto postojite😀.

  3. agroekonomija kaže:

    Tanja, nisam mogla da dočekam Tvoje odobrenje, toliko mi se dopao ovaj Tvoj tekst. Dirnuo me.

  4. agroekonomija kaže:

    Dudo, šta reći, osim drago mi je da sam Te upoznala i da se s Tobom družim makar i na ovaj virtuelni način. Dan mi je pomalo neispunjen ako ne uđem na vaše blokove i ne sretnem vas bar tu.

  5. agroekonomija kaže:

    Sve vas blogere u ovim komentarima pozdravljam!

  6. Marko - Buki blog kaže:

    Sjajno :)))))) djasvi mi se🙂

    • tatjanamb kaže:

      Drago mi je da ti se dopalo😀. Nekako mi se muzika bas uklopila u tekst jos dok je bio samo u mojoj glavi, a posle sam ga zamislila kao nesto sto bi trebalo citati uz pusteni video klip.

Ostavite odgovor

