KVALITET HRANE ZAVISI OD TRŽIŠTA NA KOME SE PRODAJE


Slovačka asocijacija potrošača utvrdila je da isti proizvodi koje velike međunarodne kompanije prodaju u različitim zemljama nisu jednakog kvaliteta, i o tome obavijestilo evropskog komesara za zaštitu potrošača Džona Dalija. Testiranjem šest proizvoda, od coca-cole, preko kafe do začina, samo jedan je bio jednakog kvaliteta gde god da je kupljen – čokolada Milka.

Nižeg kvaliteta su uglavnom bili proizvodi namijenjeni novim zemljama članicama EU. Ni u jednom slučaju se nije desilo da su lošijeg kvaliteta bili proizvodi namijenjeni nekom od najrazvijenijih tržišta EU, poput nemačkog ili austrijskog”, izjavio je predsednik slovačke asocijacije Miloš Lauk.

Preneto sa: Izazovi poljoprivrede

2 thoughts on “KVALITET HRANE ZAVISI OD TRŽIŠTA NA KOME SE PRODAJE

  1. wakeupwithsmile kaže:

    Možeš samo da zamisliš kvalitet onoga što iz EU stiže kod nas…Codex Alimentarius…Vratiti se prirodi nije izazov, već potreba. Svako dobro Ti želim…

  2. agroekonomija kaže:

    Tako je: „Vratiti se prirodi nije izazov, već potreba.“
    Veliki pozdrav!

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s