PALIĆKO JEZERO


 

8 thoughts on “PALIĆKO JEZERO

  1. noviinternet kaže:

    Divne slike – zaista divne – pozelim da moja virtuelna oaza bude tako divno mesto🙂

  2. wakeupwithsmile kaže:

    Voleo bih da je ono na gornjoj slici zaista Palićko jezero, ali nažalost je to neko drugo…Svejedno, ta brda lepo izgledaju🙂

    • agroekonomija kaže:

      Mada sam često na Paličkom jezeru, potkrala mi se greška. Hvala na upozorenju! Upravo sam na blogu TamoiOvde pročitala ove stihove, koji se uklapaju u Vaš komentar:

      „Što ja ne bih pokušao da te prevarim
      da ti kažem ubedljivo:
      Ta su brda što se vide kroz tvoj prozor
      sasvim plava.
      Ti da odmah poveruješ
      a da stalno gledaš mene
      kako strog a uznesen
      kroz tvoj prozor gledam brda
      sasvim plava.“

      Zar ne?

  3. wakeupwithsmile kaže:

    Svaka čast🙂

  4. agroekonomija kaže:

    Wakeupwithsmile, srdačan pozdrav!

  5. wakeupwithsmile kaže:

    Hvala, takođe! Drago mi je da smo se „upoznali“🙂

Ostavite odgovor

