JA ZNAM DA SE NEĆEŠ VRATITI


Ja znam da se nećeš vratiti,

Jer prošli su dani

Kada sedeli smo sami

I jedno drugome govorili ćuteći…

Da vratiti se nećeš ja znam,

Jer odavno već ne pogađam misli Tvoje

I Tvojih misli moje se misli boje

I nemam više šta da Ti dam.

20.10.1982.

* * *

Lutam gradom u nadi
da ću Te sresti, u nadi
da ćeš me pogledati, u nadi
da ćeš mi se osmehnuti…

Pišem pesme u nadi
da ćeš ih pročitati, u nadi
da ćeš ih razumeti, u nadi
da ćeš shvatiti koliko Te volim…

31.08.1982.

* * *

Za trenutak mi se učinilo

da ne želiš nikada iz zagrljaja da me pustiš

Za trenutak mi se učinilo

da želiš da uvek budem Tvoja

Za trenutak mi se učinilo

da vidim ljubav u Tvojim očima

Za trenutak, samo za trenutak

učinilo mi se da me voliš…

31.08.1982.

Autor:  http://crnoilibelo.wordpress.com/iz-mog-dnevnika/1982-2/

2 thoughts on “JA ZNAM DA SE NEĆEŠ VRATITI

  1. tatjanamb kaže:

    Lepo napisano. Sa dusom…

  2. agroekonomija kaže:

    Baš tako, sa dušom.

Ostavite odgovor

