PIĆE SOMERSBY


Objavljeno od strane

Znate ona pića od kojih prosto ne možete da se napijete? Baš jedno takvo nam donosi kompanija Carlsberg.

Da razjasnimo na početku – Somersby nije pivo, iako ga mnogi stavljaju u tu kategoriju. Čak se i po trafikama u našoj zemlji može naći u frižiderima pored Tuborga i Heinekena.

Somersby spada u kategoriju cidera, koja je posebna vrsta alkoholnih pića dobijena fermentacijom soka od jabuke. Sadrži jabučno vino i sok od jabuke, šećer i prirodne arome kojima se postiže izbalansirana slatkoća i potpuni osvežavajući ukus. Ima samo 4,7 posto alkohola i poslužuje se rashlađen u čaši s mnogo leda, što se u našoj zemlji uopšte ne praktikuje.

Somersby je napravljen još 2007. godine, kada je i zvanično lansiran na tržište Danske i Norveške. Već sledeće godine Somersby je postao lider na ovim tržištima, u kategoriji cidera, beležeći rast segmenta i do 96%. Zatim je 2009. godine lansiran u Nemačkoj, takođe osvajajući tržište specifičnom pitkošću, niskom cenom i atraktivnom ambalažom.

U Velikoj Britaniji, gde je Somersby poslednjih godina i te kako popularan, časopis Guardian ga je proglasio „novim Chardonnayom“.

Pogledajte reklamu za Somersby … mene malo podseća na stare dobre reklame za Coca Colu. ;)

Somersby je u Srbiju stigao pre mesec dana. Kompanija Carslberg ga je predstavila u opuštenoj atmosferi kafića „Villa Maska“, u Beogradu.  Iz kompanije kažu da je Somersby piće za druženje, asocira na dobru zabavu, piju ga mladi urbani ljudi koji prate nove trendove, izazove i promene.  Na tržištu Srbije Somersby je trenutno dostupan u nepovratnoj staklenoj boci 0,33 l.

Somersby se za mesec dana, koliko je prisutan na našem tržištu, probio brzinom munje. Možete ga popiti u svom omiljenom kaficu, restoranu, kupiti na trafici (pored piva se nalazi – proverena info).

Na svih 12 tržišta u Evropi na koje je do sada lansiran, Somersby ostvaruje impresivne rezultate rasta prodaje.

42 mišljenja na „PIĆE SOMERSBY

  1. agroekonomija kaže:

    Crno ili belo, hvala na podršci!

  2. tatjanamb kaže:

    Moram da pitam pa kud puklo :D. Ovaj tekst mnogo lici na reklamu. Placenu ili iz ciste ljubavi prema gore pomenutom picu :D ?

    • реклама их нехата kaže:

      Без обзира на намеру аутора блога при објављивању, текст је сачињен као права реклама. Он не говори о старом пићу – изговара се „сајдер“ – већ о трговачкој марки од пре неку годину.

      Пробао сам ову марку, пиће је прилично скупо (можда зато што је дистрибутер за ово подручје из Хрватске, па се у Србију увози посредно …), и слабијег укуса од енглеских марки које сам пио. Но, укуси се разликују.

      • agroekonomija kaže:

        Ja, kao autor bloga, nisam napisala tekst o ovome piću, nego sam samo prenela tekst sa bloga marthadenic.wordpress.com/, što je i navedeno uz članak.

        Osim toga, u mom odgovoru na Tatjanin komentar jasno je koja mi je bila namera postavljanjem ovoga teksta.

  3. agroekonomija kaže:

    Tatjana, stvarno ovaj tekst liči na reklamu, ali ja sam ga, kao tehnolog, prenela od drugog autora i objavila ISKLJUČIVO zbog toga, što se radi o interesantnom, osvežavajućem piću na bazi jabuke.

    • tatjanamb kaže:

      Ok :). Nisam odolela, a da ne primetim sto gore napisah :D.
      Imate svoj nacin objavljivanja informacija i postujem to iako sam malo drugacija. Mada, ni ne treba svi da licimo jedni na druge :).
      Nisam jos probala pice, ali ako probam – javljam kako mi se dopalo :).

  4. Marko - Buki blog kaže:

    hvala na info sta je ovaj cider…znam da je cider na engleskom sirce..

  5. Crno ili belo kaže:

    Agroekonomija, pretpostavljam da je dobro, a nadam se da će biti manje pivopija tj. da će mlađe generacije voleti da piju osvežavajuća pića… :D

  6. dudaelixir kaže:

    Agroekonomijo, ovo piće je stiglo mnogo ranije u Srbiju, znam to zato što ga dobijam od prijatelja. Ima više od 6 meseci, a možda čak i godina dana. Moja ćerka ga voli, meni i nije baš nešto impresivno. :)

  7. agroekonomija kaže:

    Marko i Duda, samo sam prenela tekst drugog autora tako da nisam proveravala tačan datum pojave ovoga pića na našem tržištu kao ni njegov naziv.
    Tatjana, baš me interesuje, da li će Vam se dopasti ovo piće.

    • tatjanamb kaže:

      Ako ga ima klasicnim marketima bas cu kupiti da vidim o kakvom je ukusu rec. Nadam se da nema previse alkohola, da me ne osamuti u nevreme tj. radno vreme :D.

  8. agroekonomija kaže:

    Nadamo se da ste u pravu, Crno ili belo.

  9. agroekonomija kaže:

    Branko, kratko i jasno.

  10. Lugar kaže:

    Neću ga kupiti i neću ga probati :) Pivo je pivo.

    • tatjanamb kaže:

      Ja hocu ako nema neku nerealno visoku cenu za pice koje pojma nemam da li ce mi se dopasti i ako ga ima u nekom od obliznjih marketa. A sto se piva tice, Lugar, nadam se da neces kupiti ono sa limunom (?!?) koje reklamiraju od skoro… Jos nikog nisam videla da je pivo pio u toj kombinaciji, ali svasta cu i cuti i videti, vidim ja…:)

  11. dudaelixir kaže:

    Ja sam probala, meni se baš i ne dopada, jer ne pijem sokove, a to tako i izgleda. Više je žensko piće, ko voli! :)

  12. agroekonomija kaže:

    Hvala, TamoiOvde!

  13. marthadenic kaže:

    Hvala na objavljivanju mog teksta o Somersbiju. NIje reklama, ne radim za Carslberg, samo sam PR menadzer pa svi moji tekstovi lice na saopstenja (sta cu, profesionalna deformacija).

    Svidja mi se Somersbi i samo iz tog razloga odlucih da napisem tekst. ;) Svi podaci do kojih sam dosla u vezi sa dolaskom pica u Srbiju su provereni i tacni. ;)

    Pozdrav svima. :) Ziveli!

    • agroekonomija kaže:

      Marta, pozdrav i Vama!

    • tatjanamb kaže:

      Pozdrav Marthadenic :D. Znam da ovaj smesak izgleda malo zlokobno, al’ sta cu kad je smajli bezveze…:D
      Narocito mi se dopada deo Vaseg komentara sa dva namigivanja. Citiram Vas: „Svidja mi se Somersbi i samo iz tog razloga odlucih da napisem tekst;). Svi podaci do kojih sam dosla u vezi sa dolaskom pica u Srbiju su provereni i tacni;).“.
      E, posebno zbog tog dela verovacu u sve napisano, a u pice – kad ga probam :D.
      Ziveli svi mi sta god da pijemo :D.

      • tatjanamb kaže:

        Ispravicu se – ovaj smesak :D izgleda kako treba, ali onaj drugi tj. ovaj :) ne izgleda bas najbolje, ali … takvi su nam smajliji, sta da se radi :D. Poz jos jednom svima na ovoj temi.

  14. agroekonomija kaže:

    Pozdrav i Vama, Tatjana!

  15. agroekonomija kaže:

    Hvala Beležnici na poseti mom blogu.

  16. Somersbi sam probala letos dok smo u Šumadiji skupljali šljive za jedno drugo piće, vrlo naše! Ne možete da verujete kako prija leti i koliko osvežava!! Izuzetno je prijatnog ukusa, po malo rezni poput šire, a poseta ovom blogu i članku me je zagolicala da ga opet kupim. Čisto da vidim da li je užitak isti i s’jeseni!!

  17. jasomersby kaže:

    Ovo je od skoro postalo moje omiljeno pice, koje uvek moram da imam u frizideru!!! Toliko osvezava i prija, bar meni, da ga kupujem svaki dan.

  18. Welja1994 kaže:

    Beks je najjaci

  19. LediaR kaže:

    Sounds yummy!

  20. chalicemoon kaže:

    Thank you for following my blog at gallerycatsandhens! Sadly I can’t read everything on yours – but it looks great!
    Thank you!

  21. Dear Magdalena Owll, many thanks for liking my work on my blog. You are Polish? Your blog is in Servish? Please inform me so I can work with Google Translate to ‘like’ your work (wow, what a beautoful photo’s!) in return.
    Kindest greetings from Paula (www.mindfuldrawing.com)

  22. agroekonomija kaže:

    It is true that Google translator is not 100% accurate, but we came good that we can communicate.
    Best regards,
    Mira

  23. mona kaže:

    Thank you for visiting and following my blog. This commercial for the beer is clever. I’d like to use google translate, but I do not know what language. Can you help me?

  24. The ad is very good. I can’t read anything, but wil try the translator. I like the international connect of blogging.

  25. TheRadomir kaže:

    Pijem Somersbi 3 godine i nemam zamjerke… Pio sam ga u velikim kolicanama i nije mi se desilo da se napijem ili da mi bude muka … Pice je pravo za tinejdzere od 15gd pa navise … Sve pohvale s moje strane!

  26. Interesting! Beer has 4.5% alcohol; Somersby, 4.7%. For some of us who don’t imbibe, I’d say that would be quite potent. Hahaha. Question: Is this kind of like champagne?

Ostavite odgovor

